diumenge, 2 de setembre del 2007

mem de la catosfera

Fa uns dies la Maribel Illescas em va passar el mem de la catosfera i fins avui no m'hi he parat a pensar, una mica perquè darrerament la feina no em deixa massa més temps que escriure el meu apunt diari i badar en algun dels blocs que m'agraden, però sobretot perquè després es tracta de passar-ho a uns quants blocaires més.
Recomana’m un bloc en català: n'hi ha força i un d'ells seria el de waropa.
Recomana’m un bloc en un altre idioma:haig de confessar-vos que pràcticament tots els blocs que llegeixo són en català. N'hi ha tants d'interessants que no dónes l'abast. De totes maneres podria citar el de thejiwon (bé, reconec que he fet trampa, doncs l'he buscat a l'atzar.
Recomana’m un post d’especial interès: he recordat l'estiu d'ara fa dos anys que amb la M. Àngels ens passejàvem per la ciutat blanca Faralai.
Recomana’m un web: http://www.marxadelsvigatans.cat/ per allò de fer país.
Recomana’m una eina d’Internet: no sóc massa original, però jo us recomano el firefox i que us el baixeu des de softcatala.
Recomana’m un vídeo: aquí em perdo, però aquest dies toca veure el d'Èric i l' exèrcit del Fènix (f1, f2, f3, f4, f5)
Recomana’m un àudio: us recomano escoltar la veu de Renée Fleming
Passo aquest mem a uns blocaires que acostumo a llegir, algun dels quals no tinc el gust de conèixer, però els hi dono total llibertat per no seguir la cadena: dessmond, geordinadesynera, marcsic, lluís blanchar i sabaterdevell.

1 comentari:

Dessmond ha dit...

Benvolgut Xavier,
T'agraeixo que m'hagis passat l'encàrrec del mem i de la llibertat de no fer-lo.
He de dir-te que la meva reentré és una mica complicada. Possiblement dedicaré menys temps a postejar, perquè tinc un fotimer de feina que em crema. Si aquest mem entra en una mena de forat negre, espero que ho entenguis.
M'he preparat una bateria de posts per poder-me "oblidar" del blog una temporada.