dimecres, 14 d’agost del 2013

Mal servei al CAP d'Arenys

Avui he hagut d'anar al CAP de la meva vila perquè tenia problemes, tinc problemes, amb el meu llistat de receptes. Quan era a la farmàcia, el medicament que necessitava havia desaparegut del llistat, i no me'l podien servir.
Tot això ho explico perquè, com veureu, no he tingut l'atenció que crec que em mereixia i de la mateixa manera que s'ha de lloar les coses que funcionen bé, també és necessari parlar i denunciar, amb calma, les coses que no funcionen, si més no, tal com caldria.
L'horari era d'urgències i si hi anava no era per un caprici, sinó per una necessitat. L'administratiu que estava al darrera del taulell, es trobava telefonant, i tant bon punt m'ha vist ha separat l'auricular de l'orella i m'ha preguntat què volia, sense penjar el telèfon, i amb un aire de... ara què vol aquest! 

Mentre intentava explicar-li que tenia un problema amb la recepta, s'ha avançat per dir-me que això només m'ho podien solucionar dilluns (avui som dimecres). He intentat dir-li que jo no podia esperar a dilluns perquè el medicament el necessitava aquesta nit, però ni m'escoltava. 

Per la meva insistència, ha penjat de cop el telèfon, sense dir res a qui estava a l'altra banda del telèfon, i hem continuat la "discussió". De la manera que ha penjat el telèfon, he deduït que a l'altra banda del fil telefònic no hi havia cap pacient, sinó algun amic o familiar de l'administratiu, perquè sinó no l'hauria penjat sense dir-li res.
Finalment m'ha dit que parlés amb la doctora de guàrdia. Una solució prou fàcil com per dir-m'ho, educadament, des del començament. I m'ha enviat al final del corredor.
El problema s'ha resolt a mitges, perquè només m'ha pogut fer una recepta, que anant bé en tinc per a dos dies, quan sabia que fins dilluns són quatre dies. Quin era i és el problema?
Que el medicament s'havia desactivat. Un problema informàtic que "ja passa..." i sense ser culpa meva, com que només m'ho pot solucionar el meu metge de capçalera, hauré d'esperar a dilluns a resoldre la situació que m'ha ocasionat el problema informàtic. Jo em pregunto, no hi ha cap més solució en aquests casos? 
Però jo avui em queixo, bàsicament, de la mala educació de l'administratiu de torn d'aquest dimecres a la nit, un altre dia podem parlar de com es pot solucionar un problema informàtic, sense perjudicar el pacient.