dimarts, 1 de març del 2005

Ple Municipal extraordinari

En un ple municipal avorrit i penós per tal com es va desenvolupar, vàrem poder observar que els nostres representants polítics es dediquen a jugar al gat i la rata. "Tu presentes això però jo hi votaré en contra perquè a mi m'agrada més de l'altra manera". "Jo presento això però com que m'has votat en contra abans, ara m'hi abstinc". "Com que serà nul de ple dret, t'ho deixo presentar i fins i tot hi votaré a favor, però no servirà de res"...

A vegades quan érem petits i teníem mal dia, ens comportàvem de manera estúpida i ens discutíem amb els companys d'escola per qualsevol excusa. Es tractava de portar la contrària.

Per ràdio no podeu veure el comportament dels regidors i regidores quan parlen els del grup oposat. Els més discrets parlen amb el del costat, n'hi ha però que fan gesticulacions ostentives i també comentaris en veu alta. La majoria somriu, però és un somriure burleta que deixa satisfet i enganyat a un mateix volent ridiculitzar els altres.

Tot això passa entre persones adultes i aparentment serioses i, per sobre de tot, representants dels ciutadans d'Arenys.

Podria continuar però em fa recordar el mal moment viscut a la sala de plens i prefereixo oblidar-ho, amb l'esperança que el mes vinent, anirà millor.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pot l'alcalde negar a un regidor que una intervenció quedi recollida a l'acta? sobretot, quan s'ha demanat expresament.

L'alcalde Rubirola va decidir que no s'inclogués a l'acta la petició de Ramon Puigvert, d'ICV, sobre l'actitut del regidor Estanis Garcia que estava escarnint al regidor Blanchart (per cert, cosí seu...)

Anònim ha dit...

Em semblen molt interessants els teus comentaris. Crec que valdria la pena dir amb noms i cognoms les diferents actituds. A mi tampoc m'agraden certs espectacles que es fan i que ariben a la mofa (n'estem aprenent del Congrés dels Diputats) la qual cosa és més que preocupant. Malgrat tot em continuen preocupant molt més les raons de fons.