dijous, 19 de desembre del 2019

Luxemburg diu que Espanya no ho va fer bé

Què passarà amb la taula de negociació entre el PSOE i ERC per a la designació de Pedro Sánchez com a president del govern espanyol, després de la sentència del Tribunal de Luxemburg? ERC esperarà realment la reacció del PSOE? Hem d'estar contents de com han anat les coses?
M'he cansat de repetir que a Espanya es fan les coses malament i tard. El Poder judicial espanyol torna a rebre una bufetada de tribunals europeus, que si tinguessin un mínim de dignitat els cauria la cara de vergonya, però no!
Estic segur que els magistrats sabien que passaria això, però ho prefereixen abans que deixar Junqueras en llibertat i sense judici. No els molesta fer el ridícul, perquè no els hi passa res. Si haguessin de pagar les conseqüències d'una mala praxis, potser la cosa canviaria, però com que no passa res, ells continuen amb la seva.
No entraré a parlar de com acabarà tot plegat perquè ja hi ha gent entesa que ho està escrivint i opinant. Només em quedo amb la manifestació del meu rebuig al sistema judicial espanyol, amb tots els seus jutges, fiscals i magistrats. Considero que no apliquen correctament la Justícia, per interessos de classe i ideologia, i que Espanya no té solució governi qui governi. 
Malgrat Europa ens ha decebut darrerament, som conscients que només des d'Europa podrem anar aconseguint rectificar els errors, voluntaris al meu entendre, dels diferents poders de l'Estat. La llàstima, com dic sempre, és que la lliçó l'expliquen tard, quan les persones afectades ja han sofert les penes indignes.