És ben bé que no es pot badar. A la que un es despista, queda retratat. Els missatges entre Puigdemont i Comin han estat el motiu de comentaris de tota la classe política. S'ha acabat? Fins aquí hem arribat? Aquest sembla ser que era el comentari del president i allò que molts voldrien, sobretot a Espanya.

En castellà diuen: "A rio revuelto, ganancia de pescadores". Doncs, això és el que estan veient el PP i C's, encara que aquests són més cauts, probablement per por a fer el ridícul. Un ridícul força habitual al cantó dels independentistes, els polítics.
Entretant, i de manera injusta, hi ha quatre persones en presó sense haver estat jutjades, només perquè a Espanya la Justícia està de vacances i no se l'espera en molt temps. Parlar de separació o no dels tres poders ja no té gràcia. Tothom ha entès que no existeix, i que el poder judicial està segrestat per l'executiu, i això que al Congrés de Diputats no tenen majoria absoluta! Imagineu-vos què passaria si... De fet, però amb els partits majoritaris que tenim a l'oposició, poc importa que el PP no tingui majoria absoluta.